Kanskje dette kan hjelpe

Ofte stilte spørsmål

Dette vil variere noe etter hvilken fraktmetode du valgte ved betaling og hvor i landet du bor. Avsides liggende plasser må regne med noe lengre leveringstid. Under normale omstendigheter vil varene være levert innen 2-5 dager. Valgte du “Gratis: sendes man/tor” vil ventetiden (frem til førstkommende mandag / torsdag) komme i tillegg.

Det sendes ut informasjon og ordreoppdateringer fortløpende til din registrerte epost adresse, vennligst dobbelt sjekk i søppel post mappen din.

 

Sporingsnummer sendes kun ut til kunder påmeldt SMS oppdateringer. Dette kan frivillig hukkes av i kassa ved betaling. Er du avmeldt SMS må du logge deg inn på nettsiden og spore pakkene dine under ‘Min Konto > Ordre > Sporing’. Eller ved å trykke her.

 

SMS oppdateringer brukes kun til å sende deg informasjon om din ordre. Som for eksempel endringer i status, sporingsnummer, bekreftelse på mottatt betaling og sendingsbekreftelse. Vi sender aldri urelevant informasjon, spam, reklame eller liknende via SMS.

 

Har du fortsatt problemer kan du kontakte oss via skjema til høyre eller sende epost til [email protected] Vi svarer vanligvis innen kort tid hele uken.

Er varen allerede sendt kan ikke vi gjøre noe med dette, da må du ringe Bring og oppgi sendingsnummeret ditt. Har du ikke fått et sendingsnummer kan du ta kontakt via skjema til høyre.

 

Du kan endre dine lagrede standard adresser i din kontos kontrollpanel under ‘Adresser’. Eller trykke her.

Vi har ikke åpne besøkslokaler ei heller kapasitet til uanmeldt henting av varer. Du kan ta kontakt med oss på tlf +47 918 47 833 eller via skjema til høyre for å nærmere avtale lokal utlevering.

I de fleste tilfeller kommer alle varene dine i én enkel pakke dersom du ikke er blitt informert om annet eller ordren inneholder svært mange varer.

Er varen ødelagt ved ankomst kan du selvsagt returnere den, dette er kostnadsfritt. Vennligst ikke ta i bruk eller fikle med varen da dette kan ødelegge produktets garanti. Legg den tilbake i esken sammen med alt tilhørende utstyr. Du vil få en ny vare tilsendt i posten når vi har mottat den ødelagte. Ta kontakt via skjema til høyre for instruksjoner.

 

Ønsker du å benytte deg av angreretten bør du lese våre vilkår og betingelser først. Ikke alle varer er gyldig for angrerett, som for eksempel eJuice og batterier da disse varene ikke lovlig kan videreselges som nye etter de har vært i besittelse av andre enn oss selv.

 

Er du i tvil og trenger veiledning eller har andre spørsmål kan du kontakte oss via skjema til høyre eller ved å ringe / SMS til +47 918 47 833

Har du valgt faktura eller delbetaling må du ta kontakt med Bambora eller Lindorff angående dette, vi har ikke tilgang til system for utsettelse /  endring av betalinger etter at ordren er fullført.


Vi kan sende deg transaksjons-ID og veiledning til bruk i din hendvendelse hos den respektive leverandøren. Ta kontakt via skjema til høyre og oppgi fullt navn samt ordrenummer hendvendelsen gjelder.

Dette kan du se på dine sider under “ordre”.

Det finnes mange informative filmer på YouTube som ofte kan hjelpe. Om du fortsatt behøver hjelp kan du ta kontakt med oss via skjema til høyre eller ringe / SMS til +47 918 47 833

We’ll ship to almost any country! But this on your own risk and it can be quite pricy. We do not accept returns from countries outside of Norway, Sweden, Denmark, Iceland and Finland. Please contact us through email [email protected] for further instructions. Thank you.

Trenger du fortsatt hjelp?

Kontakt oss her

Rask levering

Sendinger leveres med Bring

Fornuftige priser

Vi presser konkurrentene

Fornøyde kunder

Raske svar og ekspert hjelp

Kryptovaluta

Her kan du betale med bitcoin